Tahrik hattı

Yeni CF kişiye özel çözümler sunar. 2014 yılının başında CF'te satışa sunulan yeni 6,7 litre PACCAR PX-7 motor ile 10,8 litre MX-11 ve 12,9 litre MX-13 motor. 210 kW/290 hp ila 375 kW/510 hp ve güçlü motor frenleri. Aşırı hıza, otomatikleştirilmiş AS Tronic'e veya tamamen otomatikleştirilmiş şanzımana sahip manuel doğrudan tahrikli şanzıman. Çok sayıda uygulama için çok çeşitli etkili PTO seçenekleriyle.

MX-13

PACCAR MX-13 motor

CF, en zorlu uygulamalar için 12,9 litre PACCAR MX-13 Euro 6 motorla donatılabilir. 303 kW/412 hp, 340 kW/460 hp veya 375 kW/510 beygir gücü ve DAF'ın ultra verimli Euro 5 ATe motorlarıyla aynı düzeyde yakıt ekonomisi.

PACCAR MX-13 motor, yüksek performans ve maksimum çalışma süresiyle fark yaratan sağlam bir altı silindirli motordur. 150.000 kilometreye kadar servis aralıklarıyla 1,6 milyon kilometreye kadar hizmet ömrü için tasarlanmıştır. Uluslararası taşıma sektöründe servisler yılda bir sefere kadar indirilmiştir.

Motor tipi Performans Tork

MX-13 303

303 kW/412 hp
(1.425 – 1.750 dev/dak)

2.000 Nm
(1.000 – 1.425 dev/dak)

MX-13 340

340 kW/460 hp
(1.425 – 1.750 dev/dak)

2.300 Nm
(1.000 – 1.425 dev/dak)

MX-13 375

375 kW/510 hp
(1.425 – 1.750 dev/dak)

2.500 Nm
(1.000 – 1.425 dev/dak)

MX-11

PACCAR MX-11 motor

10,8 litrelik yeni PACCAR MX motor geliştirilirken yüksek performans, düşük ağırlık ve düşük yakıt tüketimi en çok dikkat edilen noktalar olmuştur. Ek olarak, elbette güvenilirlik, hizmet ömrü ve optimal kullanılabilirlik de göz önünde bulundurulmuştur. PACCAR MX-11 motor, 210 kW/290 hp ila 320 kW/440 hp çıkışlarla mevcuttur ve dağıtım segmentindeki uygulamalar ve hafiflik ile en düşük yakıt tüketiminin en çok öneme sahip olduğu ağır uygulamalar için idealdir.

Motor tipi Performans Tork

MX-11 210

210 kW/290 hp
(1.700 dev/dak)

1.200 Nm
(1.000 – 1.700 dev/dak)

MX-11 240

240 kW/330 hp
(1.650 dev/dak)

1.400 Nm
(1.000 – 1.650 dev/dak)

MX-11 271

271 kW/370 hp
(1.650 dev/dak)

1.600 Nm
(1.000 – 1.650 dev/dak)

MX-11 291

291 kW/400 hp
(1.450 – 1.700 dev/dak)

1.900 Nm
(1.000 – 1.450 dev/dak)

MX-11 320

320 kW/440 hp
(1.450 – 1.700 dev/dak)

2.100 Nm
(1.000 – 1.450 dev/dak)

PX-7

PACCAR PX-7 motor

Dağıtım uygulamaları için ideal olan PACCAR PX-7 motor, 2014'ün başından itibaren CF'te satışa sunulacaktır. Yeni 6,7 litre PACCAR PX motor; gelişmiş ortak yakıt yolu teknolojisi (1.800 bara kadar enjeksiyon basınçları), değişken geometrili bir turbo ve verimli egzoz son işlem sistemi kullanan kompakt bir altı silindirli motordur.

Motor tipi Performans Tork

PX-7 164

164 kW/220 hp
(1.800 – 2.300 dev/dak)

850 Nm
(1.100 – 1.800 dev/dak)

PX-7 186

186 kW/250 hp
(1.800 – 2.300 dev/dak)

950 Nm
(1.100 – 1.800 dev/dak)

PX-7 208

208 kW/280 hp
(2.000 – 2.300 dev/dak)

1.020 Nm
(1.200 – 2.000 dev/dak)

PX-7 231

231 kW/310 hp
(2.000 – 2.300 dev/dak)

1.100 Nm
(1.200 – 2.000 dev/dak)

EAS

Egzoz gazı Son işlem Sistemi (EAS)

En yüksek yakıt verimliliğini sağlarken sıkı Euro 6 emisyon gerekliliklerini karşılamak için DAF, gelişmiş PACCAR Euro 6 motorlarını bir SCR katalitik konvertörü ve bir dizel partikül filtresi gibi çeşitli egzoz gazı son işlem teknolojileri ile birleştirdi.

Şanzımanlar

Şanzımanlar

DAF CF Euro 6 ASTronic
Yeni Euro 6 CF, modele göre standart olarak 5, 6, 9 ve 12 vitesli manuel şanzımanlarla birlikte gelir. Opsiyonel olarak bir 16 vitesli manuel şanzıman bulunur. AS Tronic otomatik şanzımanlarında ise 6, 12 ve 16 vitesli şanzıman seçenekleri bulunur.

12 ve 16 vitesli AS Tronic şanzımanları; EcoRoll (araç boştayken doğal momentumdan maksimum ölçüde yararlanarak kontrollü yokuş aşağı sürüş sağlar) ve maksimum verimlilik için yüksek vitesler arasında daha hızlı geçiş sağlayan Fast Shift gibi DAF'a özgü birtakım özel işlevlere sahiptir.

Yeni geliştirilen yazılım ve yeni sensörler, debriyaj hareketinin kademeli ve son derece yumuşak olmasını sağlayarak mükemmel kalkış ve manevra özellikleri sunuyor.

Dingiller

Daha hafif arka dingil

Euro 6 CF'te 44 tona kadar birleşik araç ağırlıkları ve 2.300 Nm'ye varan motor torkları için daha hafif olan yeni bir arka dingil kullanılmış. Stabilink yapı kullanımı ise yeni bir özellik olarak karşımıza çıkıyor. Stabilizatör işlevinin arka dingil süspansiyonuna entegre edilmesi, optimum dayanıklılık ve denge getirirken ağırlıktan önemli ölçüde tasarruf edilmesini sağlıyor.

PACCAR MX-11 Euro 6 dingil

PTO

PTO

PACCAR MX-11 motor çok çeşitli PTO seçenekleriyle sunulur. Arkada, 13 olan meşhur motor PTO'sunun yanında bir 11 saat modeli 250 Nm torkla sunulur. Bir jeneratör hazırlamasının özellikle soğutma sağlamak için doğrudan motorun üzerine monte edilmesi de yeni bir özelliktir. Ayrıca, motorun ön kısmına bir hidrolik pompa eklenebilir.

İlgili bilgiler

DAF CF Euro 6 sürücü talimatları

DAF-CF-Euro-6-driver-instructions-400

DAF CF Euro 6 kamyon mu kullanıyorsunuz? DAF YouTube kanalındaki sürücü talimatı videolarını izleyin.

Çalma listesini görüntüle

Azizoğlu DAF bayinizle iletişime geçin

DAF logo on dealer building

Daha fazlasını mı öğrenmek istiyorsunuz? DAF ürünleri ve hizmetleri hakkındaki bilmek istediğiniz her şeyi size anlatmaktan mutluluk duyacaktır.

İletişim formuna gidin

Bu sayfayı paylaş

Sizi bu sayfayı paylaşmaya davet ediyoruz