Tahrik hattı

DAF'ın Euro 6 için LF modeli, geniş güç çıkışı, şanzıman ve arka dingil oranı seçeneklerine sahip yeni dört veya altı silindirli PACCAR PX motorlarla birlikte sunulur ve her uygulama için doğru tahrik hattının seçilebilmesini sağlar. Bu yeni Euro 6 tahrik hatları, optimum bir güç ve verimlilik kombinasyonunu garanti eder. Manuel bir dokuz kademeli şanzıman ve daha ağır uygulamalara yönelik SR1339 arka dingil de diğer yeniliklerdir.

PACCAR PX-5 motor

PACCAR PX-5 motor

PACCAR PX-5 motorTamamıyla yeni 4,5 litre PACCAR PX-5 dört silindir, şehir içinde dağıtım için ideal güç ünitesidir. Bu, 112 kW/150 hp ile 157 kW/210 hp arasında üç model olarak sunulur. Bu, en düşük emisyonlarla Euro 6 teknolojisini sunar. Elbette DAF'ta alıştığınız düşük yakıt tüketimi.

PACCAR PX-5 motorlar temiz ve ekonomik olmalarının yanı sıra aynı zamanda çok güvenilirdir. PX-5, iki servis arasında 60.000 mile kadar yol kat edebilir. Aktif partikül filtresinin sadece 320.000 km'den sonra veya 5 yılda bir temizlenmesi gerekir. Çeşitli motor işlevleri ve bileşenleri tek bir modülde toplanmıştır. Bu aynı zamanda, bakım maliyetlerini düşük tutar ve kazancınızı artırır.

Motor Tipi Performans Tork
PX-5 112 112 kW/150 hp
(1.800-2.300 dev/dak)
580 Nm
(1.100-1.800 dev/dak)
PX-5 135 135 kW/180 hp
(1.800-2.300 dev/dak)
700 Nm
(1.200-1.800 dev/dak)
PX-5 157 157 kW/210 hp
(2.000-2.400 dev/dak)
760 Nm
(1.300-2.000 dev/dak)

PACCAR PX-7 motor

PACCAR PX-7 motor

PACCAR PX-7 Euro 6MX serisinde olduğu gibi PACCAR PX motorlar da yeni geliştirilmiştir. 6,7 litre PACCAR PX-7 altı silindir, bu grubun en iyisidir. 164 kW/220 hp ile 231 kW/310 hp arasında güçlere sahip dört modelde. Bu güçlü motor, dağıtım uygulamalarına yönelik yeni LF ile ideal uyum sağlar. PX-7 güçlü, verimli, sorunsuz ve temizdir. Ayrıca bakımı kolaydır.

Bir dağıtım kamyonunun sorunsuz çalışması gerekir. Bu nedenle, maksimum dağıtılabilirlik, güvenilir PX-7 tasarımının temelidir. Düşük bakım gereksinimi, kazancınıza katkıda bulunur. 60.000 km'ye kadar servis aralıkları ve ancak 320.000 km'den sonra temizleme gerektiren bir partikül filtresi. PX-7 tek bir çoklu kayışla donatılmıştır ve çeşitli işlevler ve bileşenler tek bir modülde toplanmıştır. Düşük bakım maliyetleri için.

Motor tipi Performans Tork

PX-7 164

164 kW/220 hp
(1.800 – 2.300 dev/dak)

850 Nm
(1.100 – 1.800 dev/dak)

PX-7 186

186 kW/250 hp
(1.800 – 2.300 dev/dak)

950 Nm
(1.100 – 1.800 dev/dak)

PX-7 208

208 kW/280 hp
(2.000 – 2.300 dev/dak)

1.020 Nm
(1.200 – 2.000 dev/dak)

PX-7 231

231 kW/310 hp
(2.000 – 2.300 dev/dak)

1.100 Nm
(1.200 – 2.000 dev/dak)

EAS

Euro 6 için egzoz gazı son işlemi

Yakıt verimliliğini sağlarken sıkı Euro 6 emisyon gerekliliklerini karşılamak için DAF, gelişmiş PACCAR Euro 6 motorlarını bir SCR katalitik konvertörü ve bir dizel partikül filtresi gibi çeşitli egzoz gazı son işlem teknolojileri ile birleştirdi. Ultra modern ortak yakıt yolu enjeksiyonu sistemi yüksek basınçlara olanak tanır ve enjeksiyondan önce ve sonra veya her ikisinin de uygulanmasını mümkün kılar. Bu, yakıtın daha hassas atomizasyonunu ve yanmayı optimize etmek için çok daha fazla olanak sağlar. Sonuç: Mümkün olan en düşük emisyon ve gürültü ile mümkün olan en iyi yakıt ekonomisi. Ayrıca, egzoz gazı sıcaklığı verimli bir şekilde kontrol edilebileceğinden, motorun egzoz gazı son işlem sistemiyle entegrasyonunu optimize etmek mümkündür.

Egzoz gazlarının tam bileşiminin yanı sıra önemli olan, kurum filtresinde doğru sıcaklığı elde etmektir. Temel ilke, ideal koşulların motor tarafından oluşturulmasını sağlayarak kurum filtresinin pasif rejenerasyonuna olanak tanımaktır. Bu nedenle, egzoz sisteminin en önemli parçalarının yanı sıra birçok PACCAR Euro 6 motordaki egzoz manifoldu kaplanmıştır. Buna rağmen egzoz gazlarının sıcaklığı belirli bir araç uygulaması nedeniyle aşırı düşerse motor aktif rejenerasyon konumuna geçer.

Ayrıca SCR katalitik konvertörü de optimum sıcaklığı koruyacak şekilde tasarlanmıştır. Akıllı kaplaması sayesinde, daha geniş sıcaklık aralığında maksimum etki sağlayabilir, yani motor optimum düzeyde ve en verimli şekilde çalışabilir.

Şanzımanlar

Şanzımanlar

DAF LF Euro 6 şanzımanı
Yeni LF standart olarak, düşük değiştirme güçleri ve kısa vites değiştirmelerde konfor için vites kablosuyla donatılmış beş veya altı vitese sahip manuel şanzımanla birlikte gelir. Yeni vites kablosu bakım gerektirmez ve daha da düşük gürültü sağlanmasına katkıda bulunur.

ZF'deki yeni dokuz kademeli manuel şanzıman, 1.100 Nm'ye kadar yüksek torklara uygun ve dolayısıyla konteyner ve inşaat taşımacılığı gibi hizmetler kapsamında daha ağır LF modellerinde kullanım için idealdir.

Altı vitesli bir AS Tronic otomatikleştirilmiş şanzıman opsiyonel olarak DAF LF ile birlikte sunulabilir. Özel uygulamalar için tamamıyla otomatik Allison 3000 Serisi itfaiye araçları ve çöp kamyonları gibi araçlarda kullanılabilir.

Dingiller

Geniş vites oranı seçenekleri

DAF LF Euro 6 arka dingili
Tahrik hattının son bölümü, tek bir devir düşürücü arka dingil ve geniş vites oranı seçeneklerinden oluşur. En hafif dingil olan beş ton ağırlığındaki SR 5.10, 4,10:1 vites oranıyla birlikte sunulurken SR 5:14, 3,31:1 ile 6,33:1 arasında değişen yedi vites oranı seçeneği sunar. 8, 10 ve 11 tonluk dingiller, 3,31:1 ile 6,33:1 arasında değişen yedi farklı oran seçeneği sunar.

18/19 ton LF üzerinde ek yükleme toleransı için yeni, sağlam bir SR13.39 arka dingil de mevcuttur; bu özellikle tahrik dingilinde 11,5 tondan fazla ağırlığa izin veren ülkeler için ilgi çekici bir özelliktir. Yeni 13 tonluk dingil; 3,73, 4,10, 4,56, 5,13 ve 5,63 oranlarıyla mevcuttur.

İlgili bilgiler

DAF LF Euro 6 sürücü talimatları

DAF-LF-Euro-6-driver-instructions-400

DAF LF Euro 6 kamyon mu kullanıyorsunuz? DAF YouTube kanalındaki sürücü talimatı videolarını izleyin.

Çalma listesini görüntüle

Azizoğlu DAF bayinizle iletişime geçin

DAF logo on dealer building

Daha fazlasını mı öğrenmek istiyorsunuz? DAF ürünleri ve hizmetleri hakkındaki bilmek istediğiniz her şeyi size anlatmaktan mutluluk duyacaktır.

İletişim formuna gidin

Bu sayfayı paylaş

Sizi bu sayfayı paylaşmaya davet ediyoruz