Haber arşivi

  • PRİMAFRİO İÇİN YENİ DAF XF KAMYONLARI

    Altmışlı yılların başlangıcından bu yana Primafrio, soğutulmuş ve dondurulmuş gıda maddeleri ile yüksek değerli malların taşınmasında uzmanlaşmış bir endüstri lideri nakliye şirketi haline geldi. Aslında, kendi alanında Avrupa'daki en hızlı büyüyen şirketler arasındadır. Primafrio'nun merkezi İspanya'nın Andalusia, Catalonia ve Basque Country ayrıca Portekiz, Fransa ve Almanya'daki yan kuruluşlarıyla birlikte Murcia'da ve bulunuyor. Modern tesisler, müşterilere geniş bir katma değer lojistiği sunmak için son teknoloji ürünü klimalı ambarları içermektedir. Toplam Primafrio filosu şu an 2.000'den fazla kamyona sahip. Piyasa araştırmalarına dayalı karar Juan Conesa, "Üst sınıf DAF XF kamyonunu tercih etme kararımız kapsamlı piyasa araştırmalarını takip ediyor" diye ekledi. "Premium taşımacılık işletmecisi olarak konumumuzu desteklemek için, en düşük yakıt tüketimi ile diğerlerinin yanı sıra en düşük işletme maliyeti sunan bir premium ürün talep ettik. Buna ek olarak, Primafrio çevreye duyarlıdır. DAF’ın sektörde yeni bir standart oluşturan Yeni XF'nin piyasaya sürmesiyle, düşük CO2 emisyonu ve yakıt verimliliğini en az% 7 oranında artırmasıyla beklentilerimizi aştı. Aynı şekilde çalışanlarımızın maksimum refahını aramak ve sürücülerimiz için piyasadaki en iyi kamyona sahip olmak için en konforlu ve en geniş Süper Space Cab sürümlerini seçtik "dedi. 250 DAF XF Primario kamyon bir 12.9 litre PACCAR MX-13 motor ile donatılmıştır (365 kW/480 HP). DAF Trucks Başkanı Preston Feight, "Primafrio gibi önde gelen taşıma operatörlerinin Yeni DAF XF'yi tercih etmesi, kamyonların kalite, güvenilirlik, verimlilik ve sürücü konforunun büyük bir teyididir." diye ekledi.

  • DAF YENİ CF VE XF KAMYON SERİSİ TAMAMLANDI

    Menzil Boyunca Kusursuz Mükemmeliyet!

  • YENİ DAF CF VE XF ULUSLARARASI YILIN KAMYONU SEÇİLDİ

  • DAF ÜRDÜN'DE 500. KAMYON TESLİMATINI YAPTI

    Yeni müşteri düşük toplam sahip olma maliyeti ve yüksek güvenilirlik nedeniyle DAF'ı tercih etti

    DAF Ürdün'de 500. kamyonun teslimatını gerçekleştirdi. Eindhoven merkezli kamyon üreticisinin Ürdün pazarına 2014'te girdiği düşünülürse bu bir dönüm noktasından çok daha fazlasını temsil ediyor. DAF CF85 4x2 Euro3 çekicinin teslimatı Hollandalı kamyon üreticisi DAF Trucks'ın %25'in üzerinde payla pazar lideri haline geldiği Ürdün'deki konumu açısından da iyi bir gösterge. Teslim edilen 500. kamyon merkezi Amman'da bulunan Euro Shipping Services (ESS) tarafından verilen 50 kamyonluk siparişin bir parçası. ESS nakliye, navlun sevkiyatı, konteynır kargo, genel kargo, hava taşımacılığı ve depolama alanlarında uzman olan büyük bir intermodal taşımacılık şirketidir. DAF'tan alınan 50 kamyonla birlikte ESS, Ürdün'de artan nakliye talebini karşılayacak konuma gelmeyi amaçlamaktadır. ESS'nin sahipleri Issam Sacca ve Mahmoud Omran'a göre CF85 alma kararı sürpriz değil: "DAF'lar özellikle yakıt tüketimi açısından son derece verimli ve Toplam Sahip Olma Maliyetinin bu kadar uygun olmasının sebeplerinden biri de bu. Ayrıca güvenlik, güvenilirlik ve dayanıklılık açısından da DAF CF, 90 araçlık filomuza düşünmeden katmak istediğimiz bir kamyondu. Buna ek olarak, yerel DAF bayisi olan Manaseer tarafından sağlanan satış sonrası destek ve ekstra hizmetlere olan güvenimiz de tam." Orta Doğu gibi "zorlu arazi" şartlarına sahip bölgeler için DAF kamyonları, standart özelliklerin yanı sıra ağır hizmet tipi tahrik hattı, güçlendirilmiş tekerlek yuvası, büyük boy soğutma sistemi ve özel olarak uyarlanmış hava girişiyle donatılıyor. Satış Operasyonları Genel Müdürü Michiel Kuijs konuyla ilgili şunları söylüyor: "Ürdün gibi ülkelerde sürüş koşulları çok zorlayıcı olabildiği için kamyonlarımızda buna uygun düzenlemeler yapıyoruz". "Dünyanın neresinde olursa olsun tüm işletmecilere aynı DAF deneyimini sunuyoruz: mümkün olan en düşük toplam sahip olma maliyetiyle maksimum çalışma süresi ve düşük bakım maliyetleri. 4 yıl içinde Ürdün pazarının lideri olmamızın elbette bir sebebi var. 16 ton ve üzerindeki kamyon pazarında yaklaşık 600 araç bulunuyor ve DAF bu pazarda %25'in üzerinde paya sahip".

  • YENİ DAF LF – KUSURSUZ MÜKEMMELLİK

    DAF, 7,5 - 19 ton sınıfında kamyon sektör lideri olarak konumunu güçlendirmek üzere LF için çok sayıda yenilik sunmaktadır. Yenilikler arasında yeni 3,8 litre PACCAR motor ve maksimum yakıt verimliliği için daha hızlı tahrik hatlarını seçme olanağı yer almaktadır. Aynı zamanda, iç ve dış kısmın tasarımı Yeni CF ve XF ile uyumlu şekilde yapılmıştır ve tüm DAF serisi araçlara "Kusursuz Mükemmellik" anlayışı getirilmiştir. DAF LF modelinde kullanıma sunulan önemli yeniliklerden biri de 115 kW/156 hp ve 127 kW/172 hp olmak üzere iki güç değeri bulunan, sırasıyla 1200 ve 2000 dev/dak arasında 500 ve 600 Nm maksimum tork uygulayabilen 7,5 tonluk LF modeli için mevcut yeni 3,8 litre PACCAR PX-4 motordur. DAF, bu yeni motoru şehir içi dağıtımda hafif uygulamalar için özellikle LF City modelinde kullanıma sunmaktadır; 4,0 litrenin altında hacme sahip bir motor bu uygulamalar için idealdir. Seçkin PACCAR PX-5 ve PX-7 motorlar Daha yüksek çıkışlar için 4,5 litre PACCAR PX-5 (135 kW/184 hp - 157 kW/213 hp) ve 6,7 litre PACCAR PX-7 (172 kW/234 hp - 239 kW/325 hp) motorlar mevcuttur. Bu motorlar, 2016'nın sonunda yeni yazılım ve optimize ısı ve hava yönetimi ile geliştirilmiştir. Sonuç olarak, her iki motorun maksimum torku, önceki motordan %5 - %12 daha yüksektir ve 100 - 200 dev/dak daha düşük devirde oluşur.  PX-5 ve PX-7 motorların maksimum torku şimdi sırasıyla 850 Nm (1200–1500 dev/dak'da) ve 1200 Nm (1100–1700 dev/dak'da) şeklindedir. PACCAR PX-7 motorun gücü 8 kW/11 hp kadar artmıştır. Maksimum verimlilik için yeni arka dingil devir düşürmeleri 3.31:1'e kadar olan yeni daha hızlı arka dingil oranlarından faydalanılarak motor devirleri, seyir hızında 150 - 200 dev/dak kadar düşürülmüştür. Motor yenilikleriyle birleştiğinde bu tahrik hattı optimizasyonu %6'ya kadar yakıt tasarrufu sağlar, daha düşük motor sesi sayesinde sürücü konforu da artırılır. Şimdi 18/19 tonluk LF modelinde mevcut Allison otomatik şanzıman DAF, Yeni LF serisinde manuel ve otomatikleştirilmiş 5, 6, 9 ve 12 vitesli şanzıman seçeneklerini sunmaktadır. Ayrıca, tam otomatik şanzımanlar mevcuttur ve şimdi özellikle mesleki uygulamalara yönelik performans için en güçlü PX-7 modellerinde Allison otomatik şanzıman seçilebilir.  6,90 metreye kadar dingil mesafeleri ve 1240 litreye kadar yakıt deposu hacimleri DAF LF modelinin her türlü kullanım için mükemmel şekilde yapılandırılabileceği, 6,90 metreye kadar uzunlukları olan çok çeşitli dingil mesafeleriyle de kanıtlanmaktadır. Bu, maksimum yük kapasitesi için 9 metreden fazla kasa uzunluklarına olanak sağlar. Ayrıca, uzun dingil mesafesi 1240 litreye kadar yakıt deposu hacimlerini mümkün kılar. Bu, benzersiz bir LF özelliğidir. Bu özellik, LF için daha uzun çalışma aralığı sağlar, aracın kullanılabilirliğini optimize eder ve sürücünün, yakıt fiyatlarının en düşük seviyede olduğu yerde depoyu doldurmasına olanak tanır. Kasa yapımcıları için birinci sınıf avantaj DAF Transport Efficiency ile birlikte DAF, LF'in kasa yapımcılarına yönelik avantajlarını geliştirmek için yenilikler de sunmaktadır. Bu yenilikler arasında, gövde veya ekipmanların kolay takılmasını sağlayan yeni "Kasa Bağlantı Modülleri" yer almaktadır. Ayrıca, şimdi arka lifti olan bir kutu tipi kasanın, alt çerçevesi olan bir tankerin veya bir damperin takılması için kullanılabilecek özel hazırlıklar mevcuttur. DAF şimdi LF modelinde çok daha fazla dingil mesafesi ve arka uzantı seçeneği sunuyor. Örneğin daha uzun bir dingil mesafesi ve daha kısa bir uzantı kombinasyonu, çöp toplama kasasının montajını kolaylaştırır. Yeni dış tasarım: sağlam ve şık Yeni LF'in sağlam ve şık dış tasarımı, Yeni CF ve XF modellerine tamamen yeni bir görünüm kazandıran özelliklerin çoğuna sahiptir. Izgaradaki çekici krom şeritler ve şık krom ana hatlara sahip, üzerinde "DAF" yazılı olan yeni logo paneli özellikle göze çarpan detaylar arasındadır. Artırılmış güvenlik için yolcu kapısı alt camı Yeni LF'teki bir diğer ek özellik ise isteğe bağlı yolcu kapısı alt camıdır. Bu cam, şehir içinde kullanım sırasında yolcu tarafından görüşü optimize eder. Yeni alt cam sayesinde sürücü, kabinin yanındaki bisiklet sürücülerini ve yayaları kolayca görebilir. Üst düzey sürücü konforu için şık iç tasarım Yeni LF'in iç tasarımda, her sürücüyü evinde hissettirmek için tasarlanmış kaliteli ortamı öne çıkaran yenilenmiş sıcak ve zevkli renkler yer almaktadır. Sürücü bilgi paneli (DIP) de Yeni LF'te yeniden tasarlanmıştır. Grafikler üzerinde yapılan değişiklikler sayesinde mesajlar daha nettir ve kadranlar, göstergelere yeni bir görünüm kazandıran çağdaş bir yazı tipi stiline sahiptir. DAF Connect filo yönetim sistemi DAF, yeni LF'te DAF Connect sistemini de sunmaktadır. Bu yenilikçi filo yönetim sistemi sayesinde taşıma operatörü, araçların ve sürücülerin performansını gerçek zamanlı olarak görebilir. Çevrimiçi bir kumanda tablosunda araç konumu, yakıt tüketimi, kilometre, araç kullanımı ve motorun rölantide çalışması ile ilgili bilgiler net bir şekilde sunulur. Bu bilgiler her bir operatörün gereksinimlerine uyacak şekilde özelleştirilebilir. Ayrıntılı yakıt raporları kolayca oluşturulabilir ve DAF Connect, araçlara ve sürücülere yönelik mevcut veriler ile yakın zamandaki verilerin karşılaştırılmasını kolaylaştırır. "Canlı Filo" özelliği, filo yöneticisine araçların konumu, rotalar ve sürüş süresi ile ilgili faydalı bilgilerden oluşan programlanabilir bir liste sunar, böylece filo planlamasının ve kullanımının optimize edilmesine yardımcı olur. DAF Connect, araç kullanılabilirliğini optimize eder, işletim maliyetlerini düşürür ve lojistik verimliliğini artırır. Dahası DAF Connect, taşıma operatörünün bakım ve onarım işlerini olabildiğince verimli şekilde planlamasını ve DAF Connect tarafından oluşturulan özel tavsiyelerden yararlanmasını sağlar. Standart olarak bulunanlar: AEBS, FCW, ACC ve LDWS DAF LF, (8 tondan başlayan GVW ve arka dingildeki havalı süspansiyon ile) Gelişmiş Acil Durum Fren Sistemi (AEBS), Önden Çarpışma Uyarısı (FCW), Uyarlanabilir Hız Sabitleyici (ACC) ve Şeritten Ayrılma Uyarı Sistemi (LDWS) ile birlikte standart olarak sunulur. AEBS ve FCW, gerektiğinde fren yaparak acil bir durumda çarpışmaları önler. Uyarlanabilir Hız Sabitleyici (ACC) kamyonun hızını, takip ettiği aracın hızına uyacak şekilde otomatik olarak ayarlar ve sonuçta, iki araç arasında güvenli mesafe korunur. Böylece, yakıt tasarrufuna katkıda bulunan hız sabitleyicinin olabildiğince çok kullanılması sağlanır. Şeritten Ayrılma Uyarısı (LDWS), ön cama takılı bir kamera ile çalışır ve kamyon yanlışlıkla şeridinden çıkarsa sürücüye sesli bir uyarı verilir. Birçok yeni özellik ve yenilik sayesinde DAF LF'in lider dağıtım kamyonu olarak konumu daha da güçlenmiştir. Kasa yapımcılarına yönelik optimum avantaj için şasi üzerinde yapılan diğer tahrik hattı iyileştirmelerinin optimizasyonu, sınıfında lider elektronik ve güvenlik özellikleri ve yeniden tasarlanmış iç ve dış kısım DAF LF'in en iyi seçenek olarak konumunu güçlendirmektedir. Yeni DAF LF: Kusursuz Mükemmellik.

  • YENİ DAF CF VE XF - PURE EXCELLENCE

    DAF Trucks Başkanı Preston Feight şöyle diyor: "Euro 6 ürün gamının Avrupa'da ve dünyadaki yakıt tasarrufu, güvenilirlik ve sürücü konforu konusundaki mükemmel itibarları sayesinde, DAF hem müşteri, hem de sürücü için mümkün olan en iyi çözümleri sunan yeni nesil CF ve XF kamyonlarını geliştirdi." "Sektördeki en iyi servis hizmeti ve son derece profesyonel bayi organizasyonu sayesinde yeni CF ve XF kamyonların üretimine 2017 yazında başlanacak. Bu kamyonlar araç sahibini memnun edecek ve sürücülerin hayallerini süsleyecek." Yeni CF ve XF: Araç sahibini memnun eder %7 daha düşük yakıt tüketimi - PACCAR MX-11 ve MX-13 motor yenilikleri - Yeni verimli TraXon otomatikleştirilmiş şanzıman - Daha hızlı oranları olan, yeni, yüksek verimli arka dingiller - Gelişmiş güç aktarma sistemi yazılım özellikleri - Aerodinamik optimizasyonlar Daha yüksek taşıma kapasitesi için 100 kg'a kadar daha hafif - Yeni kompakt Egzoz Son İşlem Sistemi Maksimum çalışma süresi - o200.000 km'ye varan servis aralıkları - Birinci sınıf kasa yapımcılarının dostu En yüksek taşıma verimi için DAF Connect filo yönetim sistemi Daha yüksek yakıt tasarrufu, düşük devirlerde daha fazla güç ve tork. Sınıfındaki en yüksek yakıt tasarrufu, diğer özelliklerin yanı sıra motor, egzoz son işlem sistemi, şanzıman ve arka dingiller arasında en iyi etkileşimi sağlayan tamamen entegre ve yenilikçi tahrik hattı ile elde edilmektedir. En düşük toplam maliyet için, her damla yakıttan en iyi performansı elde etmek amacıyla yapılabilecek her şey yapılmıştır ve bu DAF Transport Efficiency felsefesi ile tamamen uyum bir halde sunulmuştur. PACCAR MX motorları; hava yönetimi, yeni ve daha da verimli bir turbo şarj, yeni bir EGR sistemi ve yeni bir valf çalıştırma sistemi kullanarak daha da geliştirilmiştir. Daha yüksek sıkıştırma oranı ile yeni pistonlar, enjektörler ve enjeksiyon stratejileri olan yeni bir yanma sistemi geliştirilerek, ısıl verim artırılmıştır. En düşük yakıt tüketim değerlerini elde etmek için, en yüksek mekanik verimliliği sağlamak amacıyla, yeni yüksek verimli değişken devirli soğutma, direksiyon ve yağ pompaları kullanılmıştır. Yeni tahrik hatlarını geliştirirken dikkate alınan önemli ilkelerden biri, sınıfındaki en iyi yakıt tasarrufu sağlamak için motor devrini düşürmekti. Motorun devrini düşürmek için PACCAR MX-11 ve MX-13 motorların maksimum tork değeri büyük oranda düşürüldü ve 900 dev/dak'dan itibaren elde edilebiliyor. Ürün portföyünün en güçlü üyesi olan 390 kW/530 hp PACCAR MX-13 motor, 1000 dev/dak'da 2600 Nm tork üretiyor. Standart olarak verimli TraXon şanzıman En yeni nesil TraXon otomatikleştirilmiş şanzımanlar, yeni CF ve XF serisinde standart olarak sunulur. 12 vitesli model standart ve 16 vitesli model isteğe bağlı olarak alınabilir. Daha düşük sürtünme kayıpları, daha da hızlı vites büyütme kabiliyeti ve EcoRoll'un kapsamlı olarak kullanımı ile en düşük yakıt tüketimi elde edilir. Sessiz ve sarsıntısız çalışma ve hassas debriyaj çalışması da sürücü konforunu artırır. Şanzıman devir aralığının genişletilmesi, daha hızlı tahrik hatları kullanıldığında bile mükemmel manevra kabiliyeti sağlar.   Yüksek verimli arka dingil tasarımları  Arka dingil tasarımları daha da geliştirilmiştir ve tahrik hattı özelliklerine bağlı olarak yalnızca 1000 - 1040 dev/dak'da 85 km/saat seyir hızlarında 2,05:1'e kadar devir düşürme imkânı vardır. Yeni nesil arka dingil diferansiyellerinde tamamen yeni bir mahruti dişli ve pinyon tasarımı vardır. Son derece düşük gürültü seviyeleri ile en yüksek dayanıklılık ve verimlilik amaçlanmıştır. En yeni teknolojilerin kullanıldığı taşlama işlemini içeren yeni üretim yöntemi, bunun elde edilmesinde büyük rol oynamıştır. Arka dingillerde düşük viskoziteli yağlar ve daha düşük yağ seviyelerinin kullanılması ve düşük sürtünmeli poyra rulmanları da yüksek yakıt verimliliğine katkıda bulunmaktadır. Gelişmiş güç aktarma sistemi yazılım özellikleri Yeni CF ve XF tamamen yeni bir elektrik ve elektronik yapıya sahiptir. Özel bir tahrik hattı entegrasyonuna ayrılmış yeni bir araç kontrol ünitesi eklenmiştir. Bu ünitede Dynamic Cruise (Dinamik Seyir) gibi gelişmiş EcoRoll ve Hız Sabitleyici işlevleri bulunmaktadır. Bu yeni özellik, hız sabitleyici sistemini farklı sürüş koşullarına göre uyarlar. Tahmini Hız Sabitleyici ve EcoRoll'un daha da entegre hale getirilmesi sayesinde PCC, artık yokuş yukarı çıkarken EcoRoll'u daha erken bir aşamada (her iki teknoloji de hız kaybına neden olacak sınırlı bir aralıkta araç kütlesi ve hızının aracı tepenin üzerinden çıkarmaya yeteceğini hesapladığında (vites boştayken)) etkinleştirebilir. Sektör lideri PACCAR Motor Freni performansı Motor performansının yanı sıra, PACCAR motor freninin performansı da geliştirildi. PACCAR MX-11 motorun maksimum frenleme gücü 320 kW’tan 340 kW gibi çok büyük bir değere çıkarıldı. Dahası, 1000 ile 1500 dev/dak'daki frenleme kuvveti %20 artmıştır. MX-13'ün maksimum frenleme gücü 360 kW üzerindedir ve önemli bir aralık olan 1200 - 1500 dev/dak arasında frenleme gücü %30'a kadar artmıştır. Düşük devirlerdeki etkileyici frenleme gücü sayesinde daha az vites değiştirmek gerekir ve sürücü konforu da mükemmel PACCAR Motor Freninin performansından yararlanır. Mümkün olan en düşük yakıt tüketimini elde etmek için araç aerodinamik özellikleri CF ve XF'teki yeni güneşlik ile geliştirilmiştir. Ayrıca yeni XF'te kamyon çevresinde, motor bölmesine kadar ve motor bölmesi de dâhil olmak üzere en iyi aerodinamik özellikleri sağlamak için ızgaranın arkasında tekerlek davlumbazı uzantıları ve akış kılavuzları vardır. Yeni ızgaradaki kapatma parçaları sürtünmeyi azaltır ve mümkün olan en iyi aerodinamik özelliği sağlamak için kabin ile şasi arasında yeni boşluk kapatma parçaları vardır. Daha yüksek taşıma kapasitesi için 100 kg'a kadar daha hafif DAF yeni CF ve XF için tamamen yeni ve kompakt bir Egzoz Son İşlem Sistemi (EAS) geliştirmiştir. Bu sistem diğer seçeneklerin yanı sıra daha büyük yakıt deposu hacimleri, kompresörler, takım kutuları veya vinç ayakları gibi özellikler için fazla şasi hacmi sağlamaktadır. Gelişmiş alt katman teknolojisi, EAS ünitesinin toplam hacminin %40 azaltılmasını sağlamıştır. Bu da ters basınç, kül temizleme aralıkları veya DeNOx verimliliğinden ödün vermeden yapılır. Hatta kompakt kutu daha hızlı ısınarak motorun daha hızlı çalışabilmesini ve en verimli yakıt tüketim haritasının olduğu aralıkta daha sık çalışmasını sağlar. EAS ünitelerinin kompakt yapısı sayesinde, özel uygulamalar için DeNOx katalitik konvertör ve Dizel Partikül Filtresinin artık ayrılmasına gerek yoktur. Bu da mükemmel bir verimliliğe katkıda bulunur. Yeni ultra kompakt EAS ünitesinin başka bir avantajı ise 50 kg daha hafif olmasıdır. Motor ve şasi ağırlık optimizasyonları gibi ek önlemler sayesinde yeni CF ve XF'in araç ağırlığı toplam 100 kg azaltılmıştır. Bu da 100 kg daha fazla yük kapasitesi ve/veya daha az yakıt tüketimi anlamına gelir. Maksimum çalışma süresi Yeni DAF CF ve XF'in servis aralıkları 150.000'den 200.000 kilometreye çıkarılabilir. Yeni EAS ünitesi, kompakt boyutlarına rağmen hala benzersiz özelliklere sahiptir. Bu özellikler sayesinde kül temizleme aralığı 500.000 kilometreye kadar uzayabilir ve bu da müşteri için maksimum kullanım süresi sağlar. Şasinin arka ucundaki yeni tasarım örneğin yük kapakları ve kasalı konteynır ve vinç plakalarının hazırlanmış montaj plakalarının kolayca takılabilmesini sağlar ve gelişmiş Kasa Bağlantı Yöntemi en kısa yapılandırma süresini sağlar. DAF Connect filo yönetim sistemi DAF Connect, operatöre araçlarının ve sürücülerinin performansı hakkında gerçek zamanlı bilgiler sağlamaktadır ve isteğe bağlı olarak alınabilen bir yenilikçi filo yönetim sistemidir. Aracın konumu, yakıt tüketimi, toplam kilometresi, filo kullanım oranı ve rölanti süresi hakkındaki bilgiler, müşterilerin ihtiyaçlarına göre yapılandırılabilen çevrimiçi panoda açık bir şekilde gösterilir. Kullanıcı dostu pano, filodaki araçları ve sürücüleri karşılaştıran güncel ve eski verileri içeren kapsamlı yakıt raporları sunacak şekilde yapılandırılabilir. Gerçek Zamanlı Filo Görünümü özelliği, filonun konumu hakkında gereken tüm bilgileri sağlayarak araç ve sürücü için kat edilen mesafeler, rotalar ve sürüş süresi de dâhil olmak üzere en iyi planlamanın yapılmasını sağlar. Operatörler hız, rota, konum ve yakıt tüketimi gibi değerlerde sapma olduğunda otomatik tanımlanan uyarılar alarak filo performansını hemen artırabilir. DAF Connect, araç kullanım oranını en iyi seviyeye getirirken işletim maliyetini düşürür ve lojistik verimliliği artırır. DAF Connect ayrıca taşıma operatörünün onarım ve bakım programlarını en verimli şekilde planlamasını ve DAF Connect'i kullanarak DAF tarafından verilen özel danışmanlık hizmetinden yararlanmasını da sağlar. Yeni CF ve XF: Sürücülerin Hayallerini Süsler Yeni CF ve XF mükemmel erişim imkânları, mükemmel iç hacimleri (XF Super Space Cab 12,6 m3 üzerindeki toplam hacmi ile en ferah kabindir) ve konfor, kullanım kolaylığı, çekicilik ve güvenliği artıran yeni teknolojileri ile sürücü konforu alanında hala bir standarttır. Yeni iç döşeme Yeni Sıcaklık ve Klima Kontrolü (HVAC) Yeni Exclusive Line Geliştirilmiş gösterge paneli ve pano yerleşimi Tak ve çalıştır tipte sürücü tercih anahtarları Yeni DAF CF ve XF'in içine girdiğiniz anda en yüksek kalite ve sürücü konforu ile karşılaşırsınız. Pano, koltuklar, perdeler, minderler ve yan ve arka duvarlardaki yeni, sıcak ve şık renkler iç mekâna harika bir görünüm kazandırır ve her sürücünün kendini lüks ve konfor içinde hissetmesini sağlar. Pano ve arka duvardaki XF piyano siyah süslemeler, iç mekâna ekstra bir dokunuş verir.  Yeni sıcaklık ve klima kontrolü Yeni DAF CF ve XF'te sürücünün son derece kolay bir şekilde çalıştırabileceği tamamen yeni, otomatik sıcaklık ve klima kontrol sistemi (HVAC) bulunmaktadır. Sistem ayrıca en yüksek yakıt tasarrufunu da sunar. Bunun nedeni, yeni akıllı kontrollü klima sisteminin maksimum soğuk ve sıcak havayı karıştırmak yerine yalnızca istenen sıcaklığa erişmek için gereken miktarda hava soğutarak daha az enerji tüketmesidir. Gereksiz hava soğutmayı engellemek için evaporatör de akıllı bir şekilde kontrol edilir. Molalarda veya geceleri kabini ısıtmak için yeni tam otomatik HVAC kontrol sistemi motordan artan ısıyı kullanır, yakıt tasarrufunu artırır. En yüksek sürücü konforu için yeni sıcaklık ve klima kontrol sistemleri yeni sıcaklık ekranı olan yeni arka duvar panelini kullanarak da çalıştırılabilir. Yeni Exclusive Line Lüks ve konforun gelebileceği en son nokta, yeni CF ve XF için sunulan yeni Exclusive Line'dır. En yüksek donanım seviyesi olan Exclusive Line konyak renkli gösterge panosu, kapı panelleri (XF) ve deri koltuklar ile şık ve parlak havalandırma çıkışları ile öne çıkar. Lüks CF ve XF modellerinde deri direksiyon simidi standart olarak sunulur.  Gelişmiş Sürücü Bilgileri ve kullanım kolaylığı Daha çağdaş ve çekici bir görünüm ile okuma kolaylığı için gösterge paneli yeni yazı tipi ile yeniden tasarlanmıştır. Sürücü Bilgi Paneli gibi işlevler geliştirilmiştir ve sürücüye kalan sürüş ve dinlenme sürelerini göstermek için bir takograf sayacı vardır.   Bu özellik ve sürücünün panodaki anahtarları isteğine göre yerleştirebilmesini sağlayan sürücü tarafından ayarlanabilir anahtarlar (MUX), konfor ve verimliliği artırır. MUX anahtarları aynı zamanda üstyapının çalışması ile ilgili ek işlevlerin veya soğutma cihazı ve vinç ayağı destekleri gibi bileşenlerin en iyi şekilde yerleştirilebilmesini sağlar. Sürücüler panonun orta kısmındaki yeni iç aydınlatma anahtarından yararlanır. Böylece DAF'ın mükemmel kayar masası ve benzersiz depolama alanı da etkilenmemiş olur. Yeni iç ayd??nlatma anahtarı "gece sürüşü" ve "dinlenme" modları için ışığı kısma imkânı ile kullanım kolaylığı sunar. Hızla ilgili tüm işlevler (hız sabitleyici, tahmini hız sabitleyici ve uyarlanabilir hız sabitleyici dâhil) artık direksiyonun sağ tarafında mükemmel ve mantıksal bir şekilde gruplar haline getirilmiştir ve mükemmel bir insan-makine arabirimi elde edilmiştir. Harika görünüm DAF; yeni CF ve XF'teki çok sayıda yeniliği vurgulamak için aracın dışını hafif ve şık öğeler ile zenginleştirmiştir. Bunlardan biri de sürücüyü lüks iç mekânda karşılayan (XF) kapı basamağındaki kimlik plakasıdır. Krom harfleri olan yeniden tasarlanmış DAF logolu yeni DAF isim plakası, kamyonun kalitesini temsil etmektedir. Tampon ve güneşlikteki süslemeler, ızgaradaki dekoratif şeritler ve yeni ızgara petekleri, XF'in dış görünüme zenginlik hissi katar. Üretim Başlangıcı Yeni CF ve XF 4x2 çekici ve kamyon yapılandırmaları, itici dingilli ve yeni hafif süspansiyonlu (- 29 kg) 6x2 çekici FTG, 18 inç jantlı ve itici dingilli FTP ve tek bağlantılı öndeki arka dingilli (FAR) 6x2 kamyonun üretimine 2017 yazında başlanacaktır. Sonbaharda başka mükemmel modeller bunu takip edecektir. DAF Trucks Başkanı Preston Feight "Piyasadaki en iyi kamyonları daha da iyileştirdik" diyor. Şöyle devam ediyor: "Yeni CF ve XF mevcut kamyonların mükemmel güvenilirliğini, yakıt verimliliğini ve sürücü konforunu daha da artırmaktadır. DAF Transport Efficiency ilkemiz kapsamında müşterilerimize en düşük işletme maliyetleri ve daha fazla kullanım süresi sağlayarak aracın verimliliğini daha da artırmak için yine büyük adımlar attık. Yeni CF ve XF Kusursuz Mükemmelliği temsil etmektedir."